Temom poticanja kreativnosti u radu s darovitim učenicima, nakon tri mjeseca dovršen je edukacijski modul „Rad s darovitim učenicima“, koji su održali suradnici Udruge Klikeraj.
Kako potaknuti kreativnost potencijalno darovitih učenika?
Koje su granice kreativnosti u osnovnoj školi?
Kako ne očekivati previše?
Uvod u odgovor bila je čarapa! Odnosno, polaznici edukacije dobili su neobičan zadatak: napisati za što se čarapu može iskoristiti, osim za ono za što je očito namijenjena.
Niz neobičnih odgovora bio je uvod u otkrivanje vlastite kreativnosti, ali i načina na koji se može potaknuti kreativnost darovitih učenika.
Ovom radionicom dovršen je modul darovitost u sklopu edukacije za učitelje uključene u projekt „STEM – moje obrazovanje“ koji se financira sredstvima Kraljevine Norveške kroz Financijski mehanizam Europskog gospodarskog prostora.
STEM-ovci u studijskom posjetu Norveškoj
Pripadnici projektnog tima projekta „STEM – moje obrazovanje“ sudjelovali su u studijskom posjetu Norveškoj, jednoj od glavnih aktivnosti projekta. Ukupno 24 člana projektnog tima iz triju osnovnih škola (OŠ J. Kozarca u Semeljcima, J. J. Strossmayera u Trnavi i OŠ...