Održana druga edukacija o darovitim učenicima

Datum objave: 22. siječnja 2023.
Kategorija: Projekti

Projekt „STEM – moje obrazovanje“ ide dalje, a s njim i aktivnosti u kojima se poboljšavaju vještine učitelja u podučavanju STEM-a, ali i u drugim područjima. Jedna od tema o kojima većina učitelja želi znati više jest rad s darovitim učenicima.

Druga po redu edukacija iz ciklusa radionica o darovitim učenicima, održana je 17. siječnja u OŠ J. Kozarca, Semeljci, a konkretna tema bila je „Organizacija rada s darovitim učenicima“.

Koji su pravilni načini rada s darovitima?

Kako potencijalna darovitost često nije i ostvarena darovitost?

Zašto njima nije dovoljno dati samo više znanja?

Zašto je česta pojava da daroviti učenici imaju probleme u ponašanju? Neke odgovore moglo se doznati na edukaciji koju je održana magistra psihologije iz Udruge „Klikeraj“, koja se posebice bavi radom s darovitim učenicima. Edukacija je predstavljala nastavak provođenja projektne „Aktivnosti razvoja sposobnosti učitelja i drugih odgojno-obrazovnih radnika u STEM podučavanju“, kao dio projekta „STEM – moje obrazovanje“ koji je finaciran u 100-postotnom iznosu sredstvima Kraljevine Norveške, a u sklopu financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora i Norveškog finacijskog mehanizma.

Pročitajte još

STEM-ovci u studijskom posjetu Norveškoj

Pripadnici projektnog tima projekta „STEM – moje obrazovanje“ sudjelovali su u studijskom posjetu Norveškoj, jednoj od glavnih aktivnosti projekta. Ukupno 24 člana projektnog tima iz triju osnovnih škola (OŠ J. Kozarca u Semeljcima, J. J. Strossmayera u Trnavi i OŠ...

Objava 4

Objava 4

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et. Pellentesque dignissim enim sit amet venenatis urna cursus. Metus aliquam eleifend mi in....

Objava 3

Objava 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et. Pellentesque dignissim enim sit amet venenatis urna cursus. Metus aliquam eleifend mi in....

Skip to content