Stvaranje jednakih prilika jedna je od zadaća svake škole, a posebno to vrijedi u odnosu prema učenicima s teškoćama.
U sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“ održana je prva edukacija o podučavanju učenika s teškoćama u STEM-području, kako bi učenici s raznim poteškoćama u učenju i razvoju lakše otkrili svoje interese i talente.
Edukaciju su održale vanjske suradnice iz Zadruge Mivaart, govoreći o načelima odgojno-obrazovnog uključivanja učenika s teškoćama u razvoju.
Teškoće učenika mogu jednako biti uvjetovane fizičkim i mentalnim poteškoćama i na edukaciji se govorilo o identifikaciji raznih vrsta teškoća. Osim učenika s autizmom i ADHD-om, govorilo se o identifikaciji i radu s učenicima s oštećenjem vida, sluha, s motoričkim teškoćama, s poteškoćama u govoru, s emocionalnim teškoćama, teškoćama u socijalnoj komunikaciji i pismenom izražavanju i slično.
Sva djeca, neovisno o njihovim teškoćama, imaju pravo na obrazovanje te se na edukaciji govorilo o filozofiji socijalne inkluzije, koja svakom djetetu, u školi i izvan nje jamči mogućnost razvoja.