U pauzi između edukativnih radionica za učitelje i učenike u području STEM-a, učitelji i učenici educirali su se i prošlosti napretka tehnologije tijekom dvostruke terenske nastave.
Zašto dvostruke?
Učenici razredne nastavne iz osnovnih škola u Trnavi i Đakovačkim Selcima te područnog odjela Kešinci (OŠ J. Kozarca, Semeljci) posjetili su Park znanosti u Oroslavju. No nije to bio običan posjet, jer ondje su u samo sat vremena prošetali Sunčevim sustavom, šaptali su jedan drugom na 30 metara i uspjeli odsvirati himnu Europe. Nakon okrepe nastavili su za Zagreb, gdje su uz razgled grada posjetili Tehnički muzej Nikole Tesle i upoznali se s najvažnijim dostignućima velikana po kojemu je muzej i nazvan.
Svega koju minutu ranije, muzej su napustili stariji kolege iz Osnovne škole u Semeljcima, koji su bili na vlastitoj terenskoj nastavi. Za neke od njih bio je ovo prvi posjet glavnom gradu, koji su obišli u organiziranom vođenom obilasku – od Trgova kralja Tomislava i bana Jelačića do kule Lotrščaka i sve do Studentskog restorana, gdje su se okrijepili prije odlaska u Tehnički muzej Nikole Tesle.
Aktualno gradivo – energiju, struju i slično – ponovili su u demonstracijskom kabinetu Nikole Tesle, a potom se upoznali s napretkom energetske učinkovitosti i saznali kako je to raditi u rudniku.
Nova iskustva i znanja na ovim terenskim nastavama omogućena su u sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“, koji je financiran u 100-postotnom iznosu u sklopu javnog poziva „Jačanje STEM vještina u osnovnim školama“, koji je omogućen u sklopu financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora i Norveškog financijskog mehanizma.