Svatko od nas nadaren je za nešto, bilo to područje prirodnih ili društvenih znanosti, umjetničko područje ili tjelesne i motoričke vještine.
No jesmo li zbog toga i daroviti? Jesu li daroviti učenici koji postižu bolje rezultate od većine ili iskazuju interes za određeno područje?
Odgovore na ovo i neka druga pitanja projektnom timu OŠ J. Kozarca Semeljci, OŠ J. J. Strossmayera Trnava i OŠ Đakovački Selci – pružili psiholozi iz Udruge Klikeraj, a u sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“.
Koji su tipovi darovitosti? Koja ponašanja i emocije odlikuju darovite učenike? Kako darovite učenike percipiraju učitelji i drugi učenici?Kako procijeniti potencijal darovitosti? Odgovori na ova i niz drugih pitanja ključni su u prepoznavanju darovitosti u školi, a odgovore su pokušali dati Josipa Mamužić i Ivan Alagić, predsjednica i potpredsjednik Udruge Klikeraj, koja se posebice bavi radom s darovitim učenicima. Učitelji navedenih triju škola okupljeni su u projektni tim, a 21 član projektnog tima sudjelovao je na radionici „Identifikacija darovitosti u školi“. Ovi učitelji sudjeluju u projektu „STEM – moje obrazovanje“ koji se financira sredstvima Kraljevine Norveške kroz Financijski mehanizam Europskog gospodarskog prostora.