Drugi dio zimskih praznika, od 20. Do 24. Veljače, za učenike osnovnih škola iz Semeljaca, Trnave i Selaca, protekao je u znaku STEM-a. Dio je to projekta „STEM – moje obrazovanje“, financiranog u potpunosti sredstvima Norveškog financijskog mehanizma, kojim je nabavljen i velik dio opreme koja je korištena u projektnim aktivnostima.
Tzv. „STEM-tjedan“ održan je od 20. Do 23. Veljače, a svaki od dana bio je posvećen određenom školskom predmetu ili skupini predmeta.
Prvi dan „STEM-tjedna“ u Semeljcima tako su otvorili priroda i društvo, biologija i fizika, a zajednički su sudjelovali učenici osnovnih škola iz Semeljaca, Trnave i Đakovačkih Selaca, uz mentorstvo učitelja svih triju škola.
Drugog dana „STEM-tjedna“ učenici i njihovi mentori u Semeljcima su se posvetili matematici na svim razinama, od 2. do 8. razreda.
Trećeg dana „STEM-tjedna“ aktivnosti su se nakratko „preselile“ u osnovnu školu u Đakovačkim Selcima, u kojoj su radionice bile posvećene nečemu što se ne viđa često u osnovnim školama – astronomiji i meteorologiji.
Posljednji dan „STEM-tjedna“, učenike je pobliže upoznao s robotikom, popularnom izvannastavnom aktivnosti koju pohađaju deseci učenika triju škola koje su uključene u projekt „STEM – moje obrazovanje“. A kako se vidi iz popratne galerije, jednako su zainteresirani za robote i njihovo programiranje, bili učenici razredne i predmetne nastave.